Mitt rum.

Hej! :)

Jag tänkte visa er mitt rum. (Ni får stå ut med liite suddiga bilder..)






Nu kommer lite bilder där man kanske ser postrarna lite bättre.

Och här har jag min garderob med grejer i där jag har postrar på Taylor Swift.


Och på sidan av den har jag postrar från Vampire Diaries.


Insidan av dörren.


Min ena vägg.


Väggen ovanför sängen.


Mina twilightsaker. (Jag har ju skrivböckerna med, som står på hyllan öcanför sängen)


Tidningar och artiklar jag sparat på.


Biobiljetter och några klistermärken.


TwilightSmycken. (Fler måste inköpas!) 


Köpta på tradera.


Tröja.


Inte den finaste, men jag fick den av min syster som köpt den i Ullared.


Mobilstrumpor.


Köpta på Tradera.


Påslakan och 'prydnadskudde'.


Påslakanet är köpt på Jysk och kuddfodralet på Tradera.

Detta var mitt rum :)

Hur ser era rum ut?

Om ni vill skicka in bilder på hur erat rum ser ut och så jag kan lägga ut bilderna på bloggen,
skicka till [email protected] och skriv erat namn och om ni har någon blogg.


Kram Annina.


Kommentarer
Postat av: Adina

Jag har mailat dig!:))

2010-10-10 @ 16:41:22
URL: http://erikzzonz.blogspot.com
Postat av: Karoline - AboutVampies

Det finna att köpa på Rockzone :)

Det finns att beställa på deras hemsida, men dock inte med styrka, ifall du skulle behöva det :(

Är det något annat är det bara att fråga :)

2010-10-11 @ 22:12:03
URL: http://aboutvampires.blogg.se/
Postat av: Mariam

vart ifrån får du alla posters?

2010-10-15 @ 20:35:58

Skriv din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0