I'm a swedish Twilighter.

Namn, ålder, och vart bor du? (ta även med en bild på dig själv om du vill)
 Adina, 13 år (14 i Mars). Bor nära Uppsala:)
 

Har du någon blogg? Vad heter den och vad handlar den om?
Japp: www.erikzzonz.blogg.se
 Den handlar om mig - mitt liv. Vad jag gör om dagarna, det jag tycker om - Twilight och Taylor Swift. Lite smått och gott!;)

Hur och när hittade du min blogg?
 Jag har faktiskt ingen aning hur jag hittade den, jag minns inte. Alltså hittade jag den nog för ganska länge sedan:)

Vad saknar du på den här bloggen?
Det är svårt att säga!

Team Edward/Jacob/Switzerland?
Jag säger Team Switzerland oftast, men egenligen är jag ju Team Edward...:)

Vem är din favorit av Cullens? (du får inte välja edward)
Alice:) Älskar hennes personlighet.

Vem är din favorit av the Wolfpack? (du får inte välja jacob)
 Seth, för han är så gullig:))

Vem är din favorit av Volturi?
Jane, hon är cool!

Favoritbok?
Så länge vi båda andas!<3 Det händer så mycket där
 
Vilken är din käraste twilight ägodel?
Mina böcker och affischer!:)

Favoritcitat?
Har väldigt många, men tre exempel är:
“Time passes. Even when it seems impossible. Even when each tick of the second hand aches like the pulse of blood behind a bruise. It passes unevenly, in strange lurches and dragging lulls, but pass it does. Even for me.” – Bella
och typ:
 "Ta hand om mitt hjärta, jag har lämnat kvar det med dig"
och:
“I used to think of you that way, you know. Like the sun. My personal sun. You balanced out the clouds nicely for me.”
He sighd. “The clouds I can hadle. But I can’t fight with an eclipse.”

Skulle du ta chansen att bli vampyr om du fick den?
En svår fråga! Jag vet faktiskt inte...
_______________________________________________________________

Saknar ni någon fråga?

Är du en swedish twilighter?
Mejla då till
[email protected] och skriv 
"i'm a swedish twilighter" i ämnesraden, 
så skickar jag frågorna till er!

Kram Annina.


Kommentarer
Postat av: Adina

Tackar:))

2011-02-19 @ 19:30:37
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Skriv din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0