HAPPY BIRTHDAY TAYLOR!



Idag fyller världens underbaraste människa 21 år!
Taylor Swift är så underbar och jag älskar henne!
Hon har förändrat mitt liv och hennes musik har hjälpt mig genom svåra tider.
Hon betyder nåt enormt mycket för mig och hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Hon är bara helt otrolig och fantastisk! <3
Hon är en otrolig förebild och en fantastisk människa!
Hennes musik gör mig glad och hjälper mig att få ut ilska och ledsamhet.
Det känns som om hon är min bästa vän, eftersom hon hjälpt mig så mkt!
Jag älskar henne av hela mitt hjärta (L)
Hoppas att du får en underbar dag, Taylor!

Se till att gratta henne! Hennes twitter är taylorswift13

Fearlessly, love love love
/Annina.


Kommentarer
Postat av: Adina

Jag håller med, hon är verkligen helt underbar!!! Den bästa, vackraste, underbaraste, fantastigaste människan som någonsin vandrat på denna jord<33 Love her so much!

Hon har hjälpt mig - jag är ju så blyg, så när jag ska prata så brukar jag tänka "Jag är Fearless" :D:D<333

2010-12-14 @ 16:13:53
URL: http://erikzzonz.blogspot.com

Skriv din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0