i'm sorry..

okej, det är såhär..
Jag är inte så obsessed längre..
och jag tycker det är jättetråkigt, men så är det..
Så jag har inte den längtan och lusten efter att uppdatera den här bloggen längre..
Så from now on, så kommer jag förmodligen inte att updatera den här bloggen..
Kanske slänger in nåt inlägg ibland..
Jag kanske får tillbaka lusten och längtan längre fram,
och kanske då börjar blogga igen.
Men just nu så gör jag inte det..
Så jag är ledsen,
men jag vill tacka er alla jättemycket för att ni följer den här bloggen and for your support ♥

Om ni tycker om mitt bloggande och om ni vill så kan ni
kolla in min personliga blogg
http://theysaidspeaknow.blogg.se/

Thanks again for your support!

Kram Annina.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh, jag älskar hur du blandar engelska o svenska! :P



Snart finns det väl inte så mycket att skriva om Twilight längre, efter att Breadkin Dawn kommit ut på bio...



Kram, o lycka till med bloggandet på TheySaidSpeakNow :)

2011-05-15 @ 16:28:43
URL: http://jaagmaalin.blogg.se/

Skriv din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0