Twilightsagan- Den officiella illustrerade guiden.

Som ni vet så släpper ju Stephenie Meyer en ny bok den 12 April!
Och nu är det bekräftat att den kommer på svenska samma datum!
Såhär står det om den:
Nu kommer den omfattande uppslagsboken om Bella, Edward, Jakob och alla de andra från Stephenie Meyers oförglömliga värld i Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas. Twilightsagan – Den officiella illustrerade guiden är med nästan 100 färgbilder, exklusivt nytt material, ingående fakta om karaktärerna, släktträd, kartor, omfångsrika korshänvisningar och mycket mer en efterlängtad och oumbärlig uppslagsbok för alla Twilightläsare.

Här är den svenska framsidan! :)

                                                                                        Källa
Vill ha den nu!

Kram Annina.


Kommentarer
Postat av: Adina

Jag med!:) Jag SKA köpa den! Hoppas bara att den inte är för dyr...



Sv:

Japp, det hjälpte - tack!:)

2011-02-19 @ 16:03:29
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Skriv din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0