I'm a swedish Twilighter.

Jag tänkte börja med en kategori som ska heta "I'm a swedish Twilighter".
Och då är det tänkta att ni skickar ett mejl till mig att ni vill vara med,
jag skickar tillbaka frågorna och ni svarar, sen lägger jag upp det här på bloggen
så alla får se vem du är! :)

Jag öppnar denna kategorin med att själv svara på frågorna!

Namn, ålder, och vart bor du? (ta även med en bild på dig själv om du vill)
Jag heter Annina, är 15 år och jag bor i en liten stad utanför Borås :)
  <-gammal bild (men jag har röda linser:)

Har du någon blogg? Vad heter den och vad handlar den om?
haha, ja, ni vet säkert redan? :)

Hur och när hittade du min blogg?
-

Vad saknar du på den här bloggen?
-

Team Edward/Jacob/Switzerland?
Team Switzerland! Fast jag är nog ändå mer edward än jacob.. :P

Vem är din favorit av Cullens? (du får inte välja edward)
Alice! 

Vem är din favorit av the Wolfpack? (du får inte välja jacob)
Leah, Seth, Embry eller Jared! Kan inte välja, haha :)

Vem är din favorit av Volturi?
Jane.

Favoritbok?
Eclipse/Ljudet av ditt hjärta

Favoritfilm?
Eclipse

Vilken är din käraste twilight ägodel?
Mina böcker. Dom står på 'min heliga hylla' tillsammans med Taylor Swifts skivor!

Favoritcitat?
Jag tycker om väldigt många! Men en av dom jag tycker mest om är
"Twilight, again. Another ending. No matter how perfect the day is, it always has to end."

Skulle du ta chansen att bli vampyr om du fick den?
Med en gång! (om man blev en twilight vampyr, eller vampire diaries vampyr)
________________________________________________________________

Saknar ni någon fråga?

Är du en swedish twilighter?
Mejla då till
[email protected] och skriv 
"i'm a swedish twilighter" i ämnesraden, 
så skickar jag frågorna till er!

Kram Annina.
 


Kommentarer

Skriv din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0