I'm a swedish Twilighter.

Namn, ålder, och vart bor du? (ta även med en bild på dig själv om du vill)
Jag heter Evelina och är 16 år och bor i närheten av Stockholm
 

Har du någon blogg? Vad heter den och vad handlar den om?
Ja, jag har två bloggar en som heter:http://evelinapeltola.blogg.se/ det är min personliga blogg som handlar om mitt liv, intressen m.m
Och min andra blogg heter:http://twiinfo.webblogg.se/ och det handlar såklart om twilight :)


Hur och när hittade du min blogg?
Jag hittade din blogg för ungefär 2-3 år sedan när jag sökte på olika twilight bloggar på google
Vad saknar du på den här bloggen?

Team Edward/Jacob/Switzerland?

Team Edward always <3 <3 <3

Vem är din favorit av Cullens? (du får inte välja edward)
I sånna fall är min favorit Alice jag gillar hennes stil och personlighet

Vem är din favorit av the Wolfpack? (du får inte välja jacob)
Seth och Emely

Vem är din favorit av Volturi?
Jane
Favoritbok?
 
Vilken är din käraste twilight ägodel?
Hm.... Det var svårt att välja men det blir nog mina två twilight t-shirts och mitt team Edward halsband

Favoritcitat?
Har flera styckna men här är två av dem: Before you Bella, my life was like an moonless night.
Och Isabella Swan i promise to love you every moment forever would you do me the extrodinary orner to marry me?
Skulle du ta chansen att bli vampyr om du fick den?
Ja :)

________________________________________________________________

Saknar ni någon fråga?

Är du en swedish twilighter?
Mejla då till
[email protected] och skriv 
"i'm a swedish twilighter" i ämnesraden, 
så skickar jag frågorna till er!

Kram Annina.


Kommentarer

Skriv din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0