Eclipse!

gaaah, jag nu har jag fått Eclipse boxen! :D
Jag kan inte lägga upp bilder på grejerna från just min box, för jag hittar inte mitt usb!
Men bilder kommer på boxen och innehållet längre ner.
Det som finns i den svenska boxen är följande:
-Bellas förlovningsring
-6 vykort
-En poster
-Nordic fan booklet
-Filmen, såklart
-Massa extramaterial, ex. från när Kristen och Taylor var i stockholm
och dokumentären "Twilight in Forks: The saga of the real town".

Framsida

Baksida

Bellas ring :D


Jag lägger upp bilder på postern och vykorten när jag hittat mitt usb!

Någon mer som blivit lika lycklig som mig idag? :D

Kram Annina.


Kommentarer
Postat av: Emma :)

jag är skit glad :D

2010-12-04 @ 16:21:17
Postat av: Twilover

Jag är det, jag fick också den :)

2010-12-05 @ 16:18:58
URL: http://twiinfo.webblogg.se/

Skriv din fina kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0